• Uitvoeringen
  • wat kost nerve centre?
  • partnerinformatie
  • knowledgebase
  • Hogeschool Windesheim

Details

UITVOERINGEN

Nerve Centre kent twee uitvoeringen: Nerve Centre as a Service (NCaaS), waarbij een maandelijks servicebedrag aangehouden wordt en u start met beperkte opstartkosten. En Nerve Centre als product waarbij u eenmalig licentiekosten heeft en er evt. hardware bij wordt geleverd.
De NCaaS dienst is een proactief beheerde dienst die voorziet in opschaling en oproepfunctionaliteit voor groepen personen zoals BHV-ers, crisismedewerkers en technici etc. op klantlocaties. Hieronder vind u een opsomming van hetgeen waaraan NCaaS dienst doet.

– De dienst maakt gebruik van verschillende technieken en technologieën waardoor een zeer flexibele oplossing mogelijk is.
– De dienst neemt u de zorg uit handen voor zowel de investering, de implementatie, het onderhoud als het operationele beheer van een dergelijke oplossing.
– De dienst maakt gebruik van de jarenlange expertise en ervaring van NewBridges en haar partners waardoor u zeker kunt zijn van de juiste oplossing voor uw situatie.
– De dienst biedt een toekomstvaste oplossing die mee kan groeien met de ontwikkelingen van uw organisatie.

Bij aanschaf als dienst zijn er eenmalige kosten voor het opstarten en inrichten van de dienst. Daarna is er een maandelijks bedrag voor de dienst inclusief 7×24 onderhoud.
Veel organisaties kiezen er toch voor om Nerve Centre als product af te nemen. In dat geval draait de software op een server bij de klant of in een data center. Als eigenaar van de software beheert u zelf de groepen, scenario’s en voice prompts etc. en kunt u ook rapporten uitdraaien. Bovendien zijn er op het gebied van input/output meer mogelijkheden. Tot slot hebben grote organisaties het voordeel dat ze met een Enterprise Edition een onbeperkt aantal personen op kunnen roepen. Evenals NCaaS maakt Nerve Centre als product gebruik van de reeds aanwezige apparatuur en kan het meegroeien met de ontwikkelingen van uw organisatie. Nerve Centre als product kent overigens een aantal modules die niet beschikbaar zijn als service-variant. Dit geldt bijvoorbeeld voor specifieke telefoniekoppelingen naar klant-telefooncentrales.
Bij aanschaf van de product-versie wordt een eenmalige aankoop gedaan en kan desgewenst een onderhoudsovereenkomst worden afgesloten.

Uitgebreide informatie over alle modules en aankoopinformatie is te vinden in de Nerve Centre knowledgebase.

WAT KOST NERVE CENTRE?

Globale prijsindicatie. Een complete Nerve Centre® oplossing is pas na een nadere kennismaking precies te offreren. Een prijsindicatie hiervan is pas te bepalen nadat meer bekend is over de specifieke eisen en wensen die aan de configuratie gesteld worden. De prijs per vestiging kan, afhankelijk van de gekozen functionaliteit per vestiging, uiteenlopen tussen enkele honderden of een paar duizend euro.

Onze aanbiedingen kunnen normaliter in drie vormen worden gedaan:

Cloud:
1. Een abonnementsvorm vanuit de cloud.

On Premise:
De levering op klantlocatie kan op twee manieren:
2. Via een abonnement: hierbij betaalt de klant een vast bedrag per maand. Alleen hardwarecomponenten en strippenkaarten (uren) worden bij aanvang in rekening gebracht.
3. Via koop: hierbij investeert de klant in licenties en hardware middels eenmalige aanschaf.

Cloud

De cloud versie van Nerve Centre® heeft als groot voordeel dat er lage opstartkosten zijn en een all-inclusive maandbedrag.

In het maandbedrag zijn inbegrepen:
·         Gebruiksrecht voor de overeengekomen aantallen personen, modules etc.
·         7×24 monitoring door supportteam van New Bridges, onmiddellijke respons bij (potentiële) continuïteitsproblemen.

Minimale contractduur: 12 maanden, daarna opzegbaar met opzegtermijn 3 maanden.

On premise

Naast de cloud-versie kunnen klanten ook kiezen voor de on-premise versie. Nerve Centre® binnen de eigen omgeving van de klant, geïnstalleerd op een eigen server (of een server aangeschaft in combinatie met Nerve Centre®.

Abonnement

Bij de abonnementsversie betaalt de klant eenmalig alle betrokken hardware en de opstart/implementatiekosten. Alle licenties worden in een abonnementsprijs per maand gehuurd.

Bij deze vorm is inbegrepen dat er tijdens de looptijd van het abonnement upgrades kunnen worden aangevraagd naar nieuwere versies van Nerve Centre®. Behalve eventuele arbeidsuren worden er dus nooit upgradekosten in rekening gebracht. De minimale contractduur bedraagt 12 maanden, daarna opzegbaar met opzegtermijn 3 maanden.
Het gebruiksrecht van de apparatuur en software eindigt als het abonnement wordt stopgezet.

Koop

Bij koop betaalt klant alle kosten voor hardware, software en installatie in één keer. (normaliter in een betaalschema van 25% bij opdracht, 65% bij gebruiksklare levering en 10%  bij oplevering of daadwerkelijk gebruik).
Bij koop krijgt een klant gedurende twee jaar na aanschaf alle eventuele upgrades gratis geleverd indien gewenst. Concreet betekent dit dat klanten die net voordat een nieuwe versie beschikbaar komt een installatie hebben afgerond toch in de daarop volgende twee jaar de nieuwere versie kunnen laten installeren. Alleen de eventuele arbeidsuren worden daarbij in rekening gebracht.

Service-mogelijkheden bij on-premise
Klanten kunnen kiezen uit twee onderhoudsvormen (Brons kantoor en Silver continu). In het recente verleden werden er vijf vormen aangeboden. Vanaf einde 2012 is dit gereduceerd tot twee vormen. Brons kantoor is de vorm die voorheen ‘standaard kantoor’ heette. Silver continu is de vorm die ‘comfort continu’ heette. Voor herstelgarantie is het nodig dat er een offerte op maat wordt gemaakt voor eventuele spareparts die op de klantlocatie moeten liggen.

Klik hier door naar de calculatietool, welke New Bridges heeft ontwikkeld zodat u een indicatie krijgt van de kosten van Nerve Centre die aansluiten bij uw wensen. In een oogopslag is te zien wat de eenmalige en maandelijkse kosten kunnen zijn voor de verschillende Nerve Centre vormen.

 

Partnerinformatie

Het Nerve Centre partnerprogramma is ontwikkeld vanuit een win-win gedachte. Partners die New Bridges hebben uitgekozen om Nerve Centre partner te worden hebben allemaal een meerwaarde ten opzichte van het losse product Nerve Centre. De kennis van de partner en zijn brede portfolio maken het voor klanten aantrekkelijk om bij 1 partij complete oplossingen te kunnen kopen.

Partners hebben bijvoorbeeld al een jarenlange ingang bij een klant voor alles rond telefonie en dataverkeer. Nerve Centre is dan een mooie uitbreiding op het aanwezige communicatieplatform. Maar ook partners die meer gespecialiseerd zijn in industriële installatietechniek bieden met Nerve Centre een completer pakket aan mogelijkheden aan hun klanten. Momenteel wordt Nerve Centre door onder andere de volgende Solution Partners aangeboden:
– KPN
– Detron
– Koning & Hartman
– Telecom Service Groep
– Trigion
– Axians
– Apply
– Dimension Data

Partner worden?
Wilt u ook graag Nerve Centre partner worden of wilt u meer weten over het partnerprogramma? In diverse branches is er al een prima vertegenwoordiging, maar misschien dat uw klantenkring of branche toch een aanvulling zou kunnen zijn. Neemt u dan contact met ons op.

KNOWLEDGEBASE

De knowledgebase bevat uitgebreide informatie over de verschillende Nerve Centre modules. Zowel functionele – als technische informatie is in de knowledgebase te vinden.

De knowledgebase is bestemd voor eindgebruikers maar ook voor accountmanagers en consultants die hun klanten begeleiden bij de selectie en aanschaf van Nerve Centre®.

Klik hier voor onze knowledgebase. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Laat het ons weten.

neem contact op

Offerte aanvragen